Flytt K A O S.


Åh, allt är en röra!
I går kväll (nej faktiskt 01.30 inatt) sprang jag runt för att leta upp pulsklockan till morgonens promenad.
Nycklarna till jobbet va oxå försvunna...
Mina kläder ligger i påsar, lådor, och "högar" i väntan på att sorteras o hängas upp.
Att hitta favorit gymkläderna går så jävla bort, blev överlycklig i morse bara av att hitta en sport BH.

Hann inte fixa matlådor igår, så tidigt i morse ställde jag mej o började koka potatis, hacka grönt och portionera upp kött. Lyckades klura ut vart Dahl lagt pulsklockan under tiden, skyndade mej ut...
Och fastnade i ytterdörren med mitt armband jag fick av vännerna när jag fyllde år.
Gick tvärt av... :( Uh, kom faktiskt en tår bakom solglasögonen! Hoppas det går att laga!


Nä, över från klanteri och kaos till träning!
I måndags körde jag rygg, och satan vad det gick!
Vände lite på övningarna, och tog mer i latsdrag än nånsin förr. :)
Igår blev det gymvila, släpade istället möbler i massa trappor (GRYM träningsvärk i baksida ben o röööv idag)...
Men i kväll emellan jobb och flyttstäd klämde jag in ett bröst/biceps pass. 
En vanlig dag hade jag bara varit Okej-nöjd, men efter 2 dagar fulla med bärande och kånkande, dåligt med sömn och en mörbultad kropp (även full i blåmärken) gick det faktiskt över förväntan! Gött!
Om jag hinner i morrn borde jag försöka köra ett benpass, annars får det bli träning fre-lör-sön.
Så det är ingen kris liksom! ;) Man hinner träna, ALLTID!


Annars får jag erkänna att jag är otroligt nöjd med nya lägenheten och nya grannarna!
Som oxå visade sej va förjävla bra flytthjälp! :D
tack som faan Dahl o C!

Om man skulle ta och röja en liten stig till sängen tro?! Kanske hitta ett täcke oxå?!
Frös som ett as inatt... Haha!

Och hör ni inget ifrån mej på ett par dagar har jag väl helt enkelt tappat bort datorn i allt detta kaos?!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0