Formcheck v26



Plus minus noll!

Alltså NADA förändringar sen förra vägningen.
Kan inte påstå att jag är förvånad, har haft en rätt dålig vecka och inte klarat hålla fokus.
Då får man heller inga resultat!




Nån typ av formbild... (vill poängtera att jag inte har nåt med tapet-valet att göra, uhu)
Lägger inte upp den för att jag tycker formen är bra, absolut inte!
Men tyvärr är det så här det ser ut i nuläget, och ska ni va med på den här resan måste ni väl få se sanningen också tänkte jag!




Kommentarer
Postat av: Therese

Kämpa på! Vet att 0-resultat är skitjobbigt men ibland händer det saker i kroppen ändå.. Någon vet jag att jag gick upp 0.5 kg samtidigt som jag den v fick 2 rutor synliga...

Märkligt...

Kämpa, kämpa, kämpa!!!!!

2011-07-05 @ 07:40:38
URL: http://theresethorin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ska kämpa ända in i mål Therese! :) Js vill fan upp på den där scenen nu! Läste intervjun på Reps! Den gjorde du bra! :D

2011-07-06 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0