Frk Stenkoll


Om ni tror att det skulle va jag... Så inte en chans!
Hittills denna veckan har jag nog lyckats tabba mej mer än jag gjorde under hela förra året?
Idag tex. powernappade jag, vaknade, klockan var då 5 och jag gick ut på promenad med Hiro.
Får sms av Dahl; -Kommer du en sväng?
Dom skulle ut, och jag tyckte dom drog igång rejält tidigt?
Fel av mej, klockan var 20.15 visade det sej.

I förrgår skulle jag kolla upp mått till garderoben så pappa skulle fixa hyllor.
Och jag mätte, kanske lite fort... men ändå rätt seriöst.
Mamma frågade senare på kvällen om jag hade nåt ögonmått överhuvudtaget och om jag tyckte min mätning verkade realisitsk?!
Nja.. Det tyckte jag väl?
Fel igen, jag hade mätt bom på 48(!) cm!
Men hallå eller...


Jaja, träningen och maten har jag i alla fall koll på!
Det får räcka så! ;)
Allt annat har lägre prio ett bra tag framöver! Sisådär 20 veckor!

Wee, jag ser så fram emot alla kommande veckor, bättre form och allt annat som ska fixas!
Skor, bikini, t-walk... U name it!

:D

Idag blev det ett baksida ben, rumpa och triceps pass med Odd Uno.
Jobbigt, svettigt... och kommer nog ge en alldeles fantastiskt bra träningsvärk!
Precis som det ska, med andra ord!


Nu är min kvällsmat uppäten, och då ser jag ingen anledning till att hålla sej vaken längre! ;)





Kommentarer
Postat av: Therese

och snurrigare kommer det att bli.. hujedamej:-)

2011-07-21 @ 07:09:20
URL: http://theresethorin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja herregud... det blir hårt för omgivningen! ;)

2011-07-21 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0