Go morrn!



Rivstart på den här dagen, vaknade av att en viss hund drog järnet i lägenheten med sina leksaker...
Haha, han tyckte nog att det var hög tid för cardio då! :)

Och det hade han väl rätt i, klockan var så mycket som halv 9! Älska sovmorgon! ;)
Fast å andra sidan är jag just nu för stressad för att kunna ha sovmorgon, och njuta av det.
Så upp och ut, tog inte mer än 4 minuter idag...! Nytt rekord fanimej!
Vi tog en lite längre runda, han va på Tittelittan och jag behövde några extra minuter på mej för att kvickna till.
(Jobba upp tempot med..!)


Älskar att det är måndag och ny vecka... förra veckan var en av dom tuffare, och det känns som om man alltid orkar ta nya, lite kraftigare tag på en måndag!
Ja ja, klart det sitter i huvudet... Men vafan, funkar det så funkar det! Right?! :)
Med det sagt var förra veckan ändå väldigt bra träningsmässigt! Cardion gick som en dans, och gympassen var sjukt bra, allihop! Sen hade jag turen att få träna med mina norska favoriter! Ni är bäst! :)


Tror jag ska dra igång den här träningsveckan med ett benpass! :)
Men innan dess ska jag nog göra lite ärenden, betala räkningar och äta lunch,
så jag har bra med energi att ta av! ;)






Lördagens påfyllning... Så jääävla gott! O blev proppmätt! Det va det allra allra bästa! :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Har kikat in här ngn gång då å då! Tycker att det är skitfränt att du tränar som du gör, jag vet inte många tjejer som kör den formen av träning som du gör! Kände nästan inte igen dig först faktiskt :) Så fortsätt kämpa på! Vad är det för ngt du ska göra på Lucia?

Vad är det för hund du har förresten? Fin är han iaf :)

2011-07-25 @ 23:10:01
URL: http://malintroya.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hallå! Fan va kul att du som tjej tycker så!:D Inte så vanligt! Går på diet inför tävling, som går av stapeln i december, Lucia Pokalen! :) Javisst är han fin?! 2 årig amstaff är han! :) Kollade in din vovve, jättefin den oxå ju..! :D

2011-07-26 @ 22:16:29
Postat av: malin

Äh de är bara avundsjuka. Jag blir jätteimpad istället! Lite av en inspirationskälla efter min graviditet, har alltid tränat mkt å trivs ine med dom kilona jag har efter det. Så jag blir lite sporrad att verkligen komma igång! Häftigt, då ska jag följa med i bloggen. Lycka till inför det! Ja hon är en fin liten dam, många som tror att det är en amstaff :)

2011-07-27 @ 17:03:35
URL: http://malintroya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0