Lite helg



Phu! Tog ut all min adressändrings-frustration på flyttlådorna här hemma.
Bästa mamma kom hit och gav mej ett handtag oxå. :)
Så nu har vi packat upp det som upp skulle, resten knödde jag in i förrådet.
Borde ha sorterat, slängt, skänkt och gud vet vad med alla dom lådorna...
Men just idag orkade jag inte. Tar det en annan gång! (Yeah, right!)


Gymvila idag, tog en lååång morgonprommis istället.
Va inte riktigt meningen, men jag tänkte Hiro ville gå lite i skogen...Och vips hade vi varit borta i 90 min!
Nu skulle jag ju inte tro att det gör så mycket... Har en del att ta av! ;)

Igår innan kalaset blev det i alla fall gym!
Baksida lår, rumpa och triceps. Hade grym träningsvärk i framsida ben,
så att ligga o köra lårcurl var ingen dans på rosor! Fy sjutton!
Och för att va mej va jag GRYM i dipsen igår! Absolut inget märkvärdigt för andra, men jag var överlycklig!
Är så jäkla härligt när det går framåt och man märker resultat! :)
Jag har insett att jag är rätt mycket tävlingsmänniska...
Försöker dock att mest tävla mot mej själv... Förlorar jag där behöver ingen veta! ;)

Vann biceps tävlingen på gymmet igår! (Jaja, jag va själv!)










Försökte fota lite rygg nere på Fält. Fick ju med litegrann i alla fall!






KOLLA NOGA! Bannemej om inte bröst träningen börjar ta sej?
Eller är det bara jag som ser en yttepytte början till separation?
Åh, jag vill ha NU...!!!




Suck... Här syns nada! Får jobba vidare och hålla mej i rätt ljus alltså! ;)




Ett sista kort på världens skönaste stil...
Hiro vinner tävlingen i vem som är vigast, LÄTT!




Ny vecka i morrn! :)
Här ska det köras för fullt! En vecka närmare LUCIA! :D


Kommentarer
Postat av: Tessan

nuuu händer det fanimig grejer!

Looking goood :D

2011-07-21 @ 12:08:29
URL: http://sessapudding.blogg.se/
Postat av: Martin von Karlsson

Jävlar Alexandra, ser ut att gå kämpe bra :). Snyggt!

2011-07-30 @ 18:36:20
URL: http://break.com
Postat av: Alexandra

Åh Martin! Tack! Saknar dej din stölle! :D

2011-07-30 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0