Nöjd



Med mej själv idag! Har väl sällan jätte-jätte-jääätte dåliga pass... Men jag brukar ofta känna att jag kanske kunde gett lite mer, lagt på lite mer eller kört striktare/några reps till!
Men idag... Tror faktiskt att jag gav precis allt?! Känslan av att va helt tom på energi är rätt skön,
i alla fall efter ett träningspass!

Har världens finaste och bästa föräldrar! Dom hade städat klart hela gamla lägenheten idag! ♥
Så jag kunde istället för att dra fram skurhinken åka ner på gymmet och träna efter jobbet...
Blev rätt lycklig!
Kanske va därför det gick bra idag?!
Blev framsida ben/vader... Gick inte så tungt i knäböjen, förutom uppvärmning blev det 3 set på 90kg.
Men i benpressen ökade jag istället på det gamla PB:et med 60 kg! :)
Slitna ben, och väldigt svett Alex blev resultatet av det.
Väldigt svett va väl en rätt blyg beskrivning kanske... Jag va genomblöt!
Det är fräsch brud i ett nötskal de?!
Skit samma... Kanske får snygga ben en vacker dag i stället?!



Damp ner här hemma för inte alltför länge sen...
Ätit kvällsmat och pratat  med bästa Emelie Hyrkäs! :)
Kanon avlsutning på kvällen enligt mej..! :D



I morrn ska jag till Norge o köra ett pass med Marion. Ser väldigt fram emot det!
Ser förresten fram emot all träning nu förtiden, kommit en i ett gött floow! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0