Ny vecka



Med början idag!
Jag har varit så himla nere, så nära att faktiskt ge upp den här veckan.
Ibland ifrågasätter man vad man håller på med?
Nej när jag tänker i banorna som att "nej nu skiter jag i det här!", då får jag sån panik!
För herregud, vad skulle jag göra om inte det här?!

Mamma sa några kloka ord till mej igår,
-Du skulle må bra av att bli lite arg du! Bli lite förbannad på allt istället!


Så nu försöker jag va lite mer förbannad. Började redan på morgonrundan...
Höll på att få ett psykbryt, för allvarligt vilka skit låtar det låg på Spotifys topplista?!
Sen såg jag att det var en spellista jag va inne på,
som jag SJÄLV hade fixat ihop?! "Cardio 2011". Haha...
Jag är så jäkla lost..! Eller som Dahl och jag har kommit fram till;
"Jag är så himla FEL!"



Nu ska jag igenom duschen, sen ner till da gym och köra ett bröst pass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0