Provar skor, diskar, lagar mat och flyttpackar?!



I mitt hem råder totalt Kaooos!
Kände att tröttheten började komma krypande, så jag satte igång med alla projekt på en gång?!
Smart?! Nej. Effektivt?! Inte det heller...
Men det är väl mej i ett nötskal...!
Får ha matlagningen som prio 1... Skorna kan jag ju fortsätta prova under tiden, och det andra...
Det tar vi "sen". (Alltså i morgon om jag känner mej själv rätt!)

Träningen igår blev rygg/mage. Och jag skojar inte att svetten rann... VARMT!
Men jag tror jag sakta men säkert börjar vänja mej vid att det är noll AC därnere, för jag hade tamej sjutton energi utöver det vanliga! :)
Riktigt riktigt skoj! Inte lika skoj idag, träningsvärk så huga! ;)
Idag blev det ett bröst/biceps pass med Marion. Fasen, tycker bröstträningen funkar bättre och bättre för varje vecka som går! :) Och jag har gett mej sjutton på att jag en dag ska ha likadan separation som Marion har! :)
Så det är bara att fortsätta kämpa på...


Ovant med hemmakvällar? Inte ofta det sker...
Känns rätt konstigt, ska ju va på gymmet vid den här tiden?
Så vi får väl hitta på nåt annat då!
Tror jag ska ta mej en sväng till Kvarteret Skatan, kolla hur långt dom kommit i min lägenhet!
Måste bara väcka vilddjuret först, han har tydligen redan tagit kväll han!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0