Så stolt så jag spricker..!



Finaste hunden va så jäkla duktig idag!
Blev under kvällsprommen jagade av en ful liten pudel OCH en golden retriver. (dock inte ful).
(Dom jagade oss heller inte samtidigt..!)
Vad gjorde han? Jo han va sten cool och bara total ignorerade dom! :)

Det gjorde liksom pricken över i:et på dagen som faktiskt varit väldigt bra!
Kunde byta me schyrre Jesper så jag slutade kl 18, (även i morrn! Löööve it!) så jag var ju på gymmet hur tidigt som helst! Åhh... det känns så lyxigt att va hemma före kl 21!
Har ju hunnit massor! Rätt lång kvällsrunda me Vovs som sagt, dammsugit, diskat matlådorna, packat väskan för i morrn... Bara kvällsmaten kvar!


Before da Workout...

Träningen idag gick riktigt hyffsat, bra kontakt tyckte jag.
Ok tryck med... Däremot fick jag trappa ner lite på vikter och reps idag.
Känns ju inget vidare, jag har ju för fan massa kilon kvar att trycka till med...!
Men det kanske bara va idag, i morrn kanske det vänt igen! :)




Sen måste jag bara få ge en jäkligt stor Eloge till Swedish Fitness!
Så himla trevlig, snabb, och service inriktad personal!
Inte konstigt att dom bara växer och växer...
Bra produkter och bra säljteam! :)
GILLA!






Har en liten undring oxå!
VART ÄR MIN POST?!
Skiter totalt i räkningarna, men mitt nr av nya Body!!!
Ja vill ha...! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0