Segt



I morse vaknade jag... 09.45!
Fick nästan lite panik! Stackars Hiro!
Paniken la sej dock snabbt, för lilla hundet låg på rygg i sin korg och snarkade för fullt.
Han gick inte upp förrens jag var klar för tur, ca ½ timme senare...
Snacka om livsnjutare... ;)

Nackdelen med att va livsnjutare och sova längre än planerat är att det blir väääldigt varmt under morgon cardion! Ska absolut inte klaga på vädret... Men det är skönast luft före 9 i alla fall!
Igår trodde nog Hiro att jag blivit galen, alarmet drog igång ca 04.50.
Snoozade lite, men va utanför dörrn vid 05.20. DÅ var det perfekt temperatur ute! :)



Ch-Berg i gryningen... ;)


Anledningen till att vi var uppe så tidigt var Eda träffen.
Skulle möta upp Faye kl 8 för att lasta vikter, bänken osv.
(Tror jag lyckade komma hela 5 min sent men... Vem blir förvånad?! Suck!)
Dagen gick jättebra, en hel del vågade utmana sej själva i vår Body Press tävling. :)
Rekordet sattes utav Kill-klassens vinnare, 94 reps totalt varav 49 reps i bänk och 45 i bicepscurl!
Skitbra!

Känner att jag måste utmana mej själv nån gång när gymmet är öde...
Hur många klarar jag tro?!




Fixade tillochmed en liten bränna igår..!



Va kanonvarmt igår, och jag va rätt sliten efter dagen...
Åt och drack rätt dåligt, så det belv gymvila!

Funderar på att ta ett litet axtra pass mage, axlar och vader idag?!
Solen gick i moln, så bada blir det nog inte i af!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0