Sola, sola solaaa...!



Skiter i att jag egentligen inte har tid, JAG SKA UT I SOLEN IDAG!
En timme eller två i alla fall. Om jag power-napar samtidigt slår jag ju 2 flugor i en smäll?! ;)
Denna bleka kroppen behöver så mycket sol som det bara går att få..!



Och den här lilla killen behöver oxå sola o slappna av lite...
Just nu ligger han helt död efter morgon rundan.
Var så varmt idag, så för första gången på länge tror jag att jag hade mer ork än honom!?! ;)




I kväll när det är lite svalare blir det gym. Baksida ben o triceps.
Faktiskt "klar" med träningsveckan efter det!
Körde axlar igår, och bröst/biceps i förrgår...
Meeen, finns ju alltid saker som behöver mer prioritering,
så det blir nog ett extrapass mage och baksida axlar under helgen! :)



-Ut i solen, ni oxå! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0