Startade veckan



Med att fixa PB på benpasset i måndags! :D
3 (eller 4) reps på 105kg i knäböjen! 5kg upp! Kändes ju coolare än vad det såg ut nu när jag skrev...
5kg låt allt fjuttigt? Jaja, man får va glad för det lilla!
Ökade faktiskt på i hackliften efteråt med, så jag va faktiskt kanonnöjd där ett tag!
-Ända tills jag va klar i benpressen och lyckades lyfta av en 15kgs platta och droppa rätt ner på foten.
Jävlar vad oooont det gjorde! Kan lova att det kom några riktigt fina svordomsramsor...

 Det här är blåmärket på vänster ankeln, där "studs-returen" hamnade... Tappade den alltså på höger foten, så det är den som är blåast och mest mooos!

Nu ser det ju ut som att jag kommer överleva. Idag är det ju onsdag och än så länge har det ju gått bra! ;)
Klagar kanske lite mer än vanligt... Men jag ska försöka trappa ner på det under dagen..! :P


Igår kväll drog jag till Norge efter jobb, Axelpass med Marion blev det. Gick väl kanoners det? :)
Misstänker att min nya PWO är en bidragande orsak till mina bra pass denna veckan.
Fast den är ännu under utredning, så 1 eller 2 pass till... sen kommer slutbetyget! :)


Cardion gjord, frukosten i magen...
Dags att blanda minaa shaker´s o packa inför gym med Odd Uno om en timme!






Och idag regnar det inte! Halleluja! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0