Swisch...



-Så var de fredag o dags för jobbhelg, fredagsmys och såklart formcheck i morrn bitti!
Vart sjutton tog den här veckan vägen?
Och ännu mer funderar jag på vem som snott min lilla bränna som jag slet så ont för?!
Inga många nyanser från kritvit nu.... :(
FAN! Jag hatar att sola! Jobbigt...
Nu blire snart att gå lös på spray tanen jag fick från Espen aka. "Pärlan"!!!


Blek eller inte tränade jag i alla fall med Jeanette igår! Impad alltså! Hon har tappat en del kg´n, men styrkan o envisheten sitter där den ska! Man kommer ingenstans utan lite vilja o jävlar anamma! :)
Så hon kommer ta sej en bra bit och hon bestämmer sej för det! :)
(annat värt att nämna om mitt axelpass är väl att jag tog i så mycket så lösnaglarna rök hejvilt! Har inte kvar nån nu! Åhh, det här kommer bli en dyr historia!)


Jobbat med Malin idag, skoj! :) Saknar att ha kollegor ibland... Eller rätt ofta faktiskt!
Men nu har jag i alla fall fått ny chef! Vet inte om jag nämnt det tidigare?!
I alla fall så verkar han kanoners! :)

Haft gymvila idag, bara kört cardio. Ska klämma in ett benpass under helgen, får se vilken dag.
Har en del att packa, nästa vecka ska jag vara ute! :)
Längtar så fruktansvärt...
Speciellt efter att jag av misstag blottade mej för en snickare igår... 
Han höll på att skrapa färg från fönstret då jag spatserar (efter morgoncardio, dyngsvett, jäävligt ofräsch i ännu fräschare underkläder) in i köket för att dricka vatten.
Jösses, jag dooog! Och fönstret stod ju på glänt så jag försökte släta över det hela med att
"Öhrm, ja idag var det allt väääldigt varmt". Han sa inget, så jag backade ut ur köket i min bättre begagnade bh och små trosor.
Jaa, känns som om det här flytten kommer SÅ lägligt. Tack gud, tack..!


Jajemän, jag är och kommer alltid vara ett klantarsle. Punkt.

Nu blir det i alla fall sängen, håller tummarna för att det inte regnar när jag ska ut o knata i morrn...
Spinnigcykeln står mellan massa bråte och banan lådor....



Klant-arslet med sin mer begåvade och smidiga sambo.
(Vi kompletterar varann!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0