Yesterday.

När jag stängde på jobbet igår stämplade jag ut tillsammans med många av mina kollegor.
Jag åkte hem till Mamma och Pappa för att hämta Hiro.
Hem till min lägenhet, på vägen upp hejade jag på 2 av mina grannar.
Senare på kvällen satt jag runt mitt köksbord och spelade kort med några av mina närmaste.
Hade kontakt med syster via sms.

Tacksam för att alla ovan nämnda människor och alla nära och kära var just där dom var igår!
Hemskt att veta att det fanns dom som i stället för att spela kort satt runt ett köksbord och väntade på ett samtal, ringde samtal, torkade tårar och försökte få klarhet i vad som hänt sina anhöriga.

Jag lider med Norge,alla vänners vänner, familjer, bekanta, demokratin och inte minst individer, människor!!! som drabbades igår. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0