4 dagars lax...


Dietmat är gott!
Hiro tycker nog i alla fall det, för den lilla busen åt upp 600gram lax för mej igår!
Hade stekt och portionerat upp för 4 dagar framöver... Men tänkte mej inte så noga för och ställde det väldigt lätttillgängligt på diskbänken.
Mitt fel..!

Men vafan, jag hade ändå stått och beklagat mej för Söf hur äckligt det är med lax...
Så jag kan inte vara allfför ledsen! ;)
Kör på med 10% nötfärs istället. Eller helt ärligt är jag väldigt bortskämd så jag äter älgfärs som min kära pappa sponsrar med! Hur lyxigt som helst! :)


Ska krypa till korset och erkänna att jag var en usel människa igår.
Hade verkligen gjort klart allt för gymmet, var halvvägs där när jag gav vika för snoret o huvudvärken och gick hem. Bytte gymbagen mot hundkoppel och gick en promenad istället. Rätt klent eller hur?! Kan säga att jag ångrade mej både 1 och 2 gånger under kvällen...
MEN, inget att göra åt det nu... Siktar på gymmet om en timme istället! :)
(VANN en omgång plump oxå, det vägde upp lite ångest)

Funderar på att snickra ihop ett nytt träningsprogram... Eller mer ändra vecko-upplägget egentligen!
Vända lite på steken och göra allt så smidigt som möjligt.
Kanske inte måste köra dom längsta/jobbigaste passen på jobbdagar efter kl 20 på kvällen liksom?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0