Formcheck v25



Som vanligt på lördagmornar;
-Rise and shine... O upp på vågen!

Denna veckan; -0.2 kg.
Vad säger man?! Step by step...?


I alla fall, så fick jag meddelat från coach att efter nästa vecka går jag in i första fasen inför Lucia...
Det blir Fas 1, Fas 2 och Fas 3.
Fas 1 börjar alltså i juli, och kommer innebära en första sänkning på 400kcal.
Så om det finns nån rättvisa här i världen borde jag börja droppa mera då! :)
Tills dess njuter jag av mina gigantiska (typ) mål mat, och skjuter bort tankarna på vad som kommer dras ner/bort på nuvarande schemat. Har mina misstankar, men jag försöker leva i ovisshet så långe...!


Jahapp, i morgon bitti börjar vi om igen...
Söndag är det nya måndag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Hur många kcal ligger du på nu?

Det kommer bli kul att kolla på dig!!!!

Lycka till vännen!!

2011-06-28 @ 08:01:38
URL: http://theresethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0