Fortfarande grinig...



Det här dagen... Jäklar vad värdelös!

Och jag kommer va så jävla fattig i sommar... Fattigast i kommunen tror jag bannemej!
Men då ska man ju vända på det har jag läst...
Åh gud vilken tur att jag slipper köpa massa nya kläder som inte kommer passa framemot jul.. För att inte tala om hur käckt det är att bo nån månad i nya lägenheten innan man köper nya saker?! Herregud, nu hinner jag verkligen bo in mej på riktigt och tänka efter vad jag måste införskaffa!  
;)

Nej nej, jag är inte bitter. Bara som sagt lite grinig just idag!

Och jag har haft världens jävla godis sug idag! TVI!
Va på väg för att åka o handla förut, men jag vågade fasen inte utmana ödet!
Skulle garanterat stått dreglandes vid godishyllan nu om jag hade åkt...
Så jag får fixa det i morrn innan jobb.
Jobb ja, tack gode gud... Allt funkar som bäst när jag jobbar, för då har jag mina rutiner!


Men fan, lite roligt har jag faktiskt haft idag!
Skriver ju upp all min träning, reps, set vikter osv. (Ja, det är OK att tycka att det är töntigt!)
Anyway... Kom att bläddra i en av dom gamla förut och jösses vad jag skrattade!
3/11 -09 "Jäkligt bra pass, nytt PB i knäböj, 30(!) kg!" (Haha! Alltså, det är stången + 2st 5:or det!)
16/3-10 Wohooo! 40 kg i marklyft!
30/8-10 5kg i Hantel och Arnoldpress.

Ja jäklar, va lite kul att läsa faktiskt. Att det gått framåt sen dess!
Det märktes klart o tydligt när jag började bli seriösare med kosten, då tog träningen ett stort steg framåt!

Om några år kanske jag sitter o småskrattar åt dom där hantlarna jag rycker i idag...
:)


Två gamla "form" bilder...




Ja jäklar, vilken biff! ;)




Skrämmande stor biceps... Haha!




Nu taggar vi för ny vecka... LÄNGTAR! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0