Hej på Rej!



Blev lite jäktande för att hinna med vad som skulles igår, så därav inget blogg inlägg!
Förutom Swebar kampanjen då! :)


Började dagen med att försova mej... Great! Hade liksom tight schema sen innan.
Körde cardio i regnvädret, in för att äta frukost o packa gymväskan. Ner på Atleten där det drogs av ett jättebra axelpass! Kunde tränat i en evighet... Men som sagt, pressat schema! ;)
Hem och in i duschen, kommer ut och ser att jag har 2 missade samtal från Lisa.
Ändrade planer! Åker om 1 timme!
Och ni som känner mej... Ni fattar hur mycket jag stressade för att hinna! Haha!
Ja jäklar, det blev inte så mycket velande i klädval... Första bästa; taget!

Va inte riktigt klar när Lisa dök upp (Hiro skulle ju skjutsas till fält o grejer) men jag tror bara jag spräckte tidsplanen men 10 min?! Rätt bra för att va mej! :p

Sen bar det iväg mot Strömstad o Källviken på personalfest.
Vi gjorde ett litet stopp på Nordby, och satan... Jag blev lite kär där jag!
GUD SÅ FINT! Nya BodyPower butiken va hur fin som helst! Bra jobbat Espen...! :)
Hela centret var ju 1000ggr finare än vårat... Suck.
Flytta..?!

Hade flyt på Källviken sen, fanns både kyckling o sallad att plocka av! Phu!
Höll mej nykter o ordentlig hela kvällen. Jösses, INGENTING ÄR OMÖJLIGT! Haha!
Om det blir en nästa gång tror jag dock att jag oxå ska hänga i baren.
Det är väl egentligen mer min grej innerst inne..?!
Träffade många trevliga och nya kollegor i allafall! :)
Även om jag o Espen tydligen setts förut då han varit hemma hos mej på fest?!
(Här har ni då beviset på hur nyktert jag håller det när jag inte går på diet!)

Eftersom dom andra brudarna skulle upp o jobba i morse drog vi hemåt rätt tidigt.
Lyckades bli åksjuk på hemvägen, och spydde som en gris efter vägen.
Vaknade i morse och kände mej hur bakfull som helst.
Ser nån rättvisan i det?! Gahh...

Måttligt sugen på cardio, men hey... Bara att gilla läget!
Kändes lite bättre efter turen oxå.

Blev ännu en rätt lång promenad med Lilla P och Rambo förut. Gud va hundarna lekte!
Hiro va badkruka, men Rambo plaskade på glatt!








Nu sitter jag här och är DÖD.
Hade planerat gympass... men vette sjutton. Noll energi.
Kan ta det i morrn?!
Eller efter en power nap?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0