Helgen



Har fått otroligt mycket gjort... inte!
Betett mej som en bortskämd skitunge ända sen igår morse.
Solat, tränat och sovit... That´s it!
Premiärgrillat oxå, lax är gött att grilla det med!


Gårdagen började ju med vägning, sen åkte jag ner till gräsmattan på fält och åt frukost.
Bättrade på mitt allmänbildande med högst avancerad läsning...








Den sista lärde jag mej nog mest utav. Haha...

Vid halv 2 drog jag till gymmet, och jösses där vare hett!







Svetten rann av mej, och jag passerade gränsen för "okej svett" typ halvvägs genom passet.
Men vid det laget var jag ändå själv därnere, så jag tyckte det va lite skitsamma.












Trots värmen blev det ett bra pass! :)


Resten av dagen blev lugn, solade några timmar till...
Gick in o "vilade" på soffan och vaknade i morse nere på flickrummet i källaren.
Så kan det gå!
Va nog fler än jag som vaknade upp i fel säng i morse,
men antagligen kan dom hävda att dom varit dyngfulla.
Jag får väl skylla på att jag va dyngsleten jag då? ;)

Hade planer om ett kompletteringspass i kväll...
Men nu känns det inte alls lockande...

Får se om lusten kommer, annars får de va!
Är i alla fall klar för att köra rygg i morrn efter jobb! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0