Jag vet..!


Att jag egentligen borde sova nu, men jag blev så uppe i varv efter träningen...
Hiro är dock förståndig, han har redan gått och lagt sej. Sötnöt! :)


Gjorde en rejäl tabbe igår, blev dåligt med fotande på gympasset med Anna.
Fast nästa gång, då SKA det fotas! (Ja jag räknar kallt med att det blir en nästa gång!)
Men i alla fall, fick till ett grymme-pass! Jäklar sicken träningsvärk jag har idag!
Kände av träningsvärken i magen tillochmed när jag moppade golvet på jobbet, och vred för mycket på överkroppen?! Inte lätt alla gånger! ;)
Anna va precis som jag trodde superbra, och det ska bli kul att följa henne! :)
Och Outlet är ju löjligt fräscht... Och tro det eller ej, men jag tror jag räknade till hela 3 heta gymgrabbar?!
Bra gym, mycket bra gym! :P


I morse startade dagen som vanligt med morgontur...






Sen blev det jobb, kändes allt gött att va tillbaka efter min lilla semester! :)
Speciellt när man möttes av tuggummi berget! WEEEE!
(Men, håller mej till lovlig dagsdos..! :P)






Efter att ha stämplat ut skýndade jag via Fält o sen direkt till gymmet.
Blev baksida ben, rumpa / triceps.
Fasen, tycker triceps börjar ta sej litegranna. Det kan va önsketänkande oxå. Haha!



Jaja, över till min maaat!
Fick nytt upplägg av Coach igår, som jag började med idag.
Känns finemang!
:)
Och jag vet, jag har varit skitkass på att uppdatera formen med bilder osv. som det
faktiskt var tänkt från början!
Dels blev det ju lite "down" perioder eftersom debuten i vår blev uppskjuten,
sen så har jag kanske fokuserat lite för mycket på andra och saker runt omkring.

-Men nu är det inte alls länge kvar... Juli, augusti, september, oktober, november...
Sen är vi framme! Mycket som ska bort på dom månaderna, så jag vet att det måste till fullt fokus nu!
Tror att det blir lite lättare att hålla sej på banan med den vetskapen i bakhuvuvdet.
Så nu är det all in Lucia Pokalen som gäller, med bättre uppdateringar! Promise!
:)


Enought tjat för idag!

Hadé!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0