Måndag hela dagen



Och jag får hela tiden påminna mej om det... DET ÄR MÅNDAG IDAG!
Herregud vad jag har virrat ihop det nu på sistone, ingenting stämmer.

Tur man i alla fall har ett stadigt gymschema så det är nånting som rullar på som vanligt! :)

I helgen blev väl ingenting som planerat...
Men jag fick med mej det viktigaste från Ahlströmer och är glad för det!
Theresé Thorin tog hem segern i lördags!!! OCH Overallen! Så jäkla bra gjort! Jag missade (naturligtvis) allt från scen, men såg formen efteråt... HARD AS A ROCK! Grattis bruden, du är grym! :)

Träffade Emelie oxå... Hon är som... Ja jag vet inte riktigt?
Det lyser om människan och hon GER verkligen energi. :) En av dom häftigaste människor jag känner!

Dock va vi lite nervösa när vi skulle erkänna våra synder för Coach Eshak.
(Emelie har oxå honom som coach nu..!)
-VARFÖR ÅT DU TÅRTA?
Jaa... vad svarar man på det?! -För att jag är totalt retard?! Tror inte jag fick fram ett enda ord faktiskt.
Usch, nu är det slut på sånt där... "Fuskande" finns det inte tid till helt enkelt!

Vet ju med mej själv att motivationen faktiskt inte varit på topp den senaste tiden.
Träningen har gått KANON, verkligen. Är väl mer maten som varit en problem.
Ibland orkar jag inte få i mej det jag ska, är så trött på maten! Haha!
Och nästa dag skulle jag kunna äta dubbelt upp flera gånger! (då är det gott?!)

Anyway... Insåg i helgen att tiden rusar fram och att det inte alls är så lång tid kvar till Lucia.
Så nu är det fullt fokus på träning och diet mot tävling! :)
(Därmed nykter personalfest i Strömstad på fredag.. Yeay!)

Är väldigt glad för att jag har en så bra coach oxå. Han vet vad han gör, och det känns jäkligt bra och tryggt..!
Egentligen, så är det bara att göra PRECIS som han säger... Så blir det bra! :)
Ja... Förutsatt att det finns några muskler under allt fett!


Nä, nu ska jag faktiskt ner o gymma, veckans första pass!
(eftersom det fortfarande än måndag..!)
Sen ska jag, Dahl o Hiro ut på trimtur!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0