Med och motgång



Jag har inte varit världens gladaste på sistone. Verkligen inte...
Får man ett problem, dyker det gärna upp ett till.. Och ett till?!'
Anledningen tror jag faktiskt sitter litegrann i huvudet.
Man blir ju rätt nere när saker o ting går tungt, och med dåligt humör och negativ inställning blir ju ALLT väldigt mycket jobbigare. 
Alltså kan vi konstatera att jag inte precis gjort situationen bättre genom att va grinig och tycka synd om mej själv! ;)

Men nåt man heller inte får glömma är att man är inte mer än människa,
och att livet kanske faktiskt suger och är ganska orättvist  ibland!
Finns nog inte en människa i hela världen som ALLTID har det 100% lätt, bra och lyckligt!

Up´s and downs u know! ;)
Det är en del av livet...


Vart vill jag komma?! Inte en jävla aning du! Haha!

Ska i alla fall ta med mej min dåliga form, onda ankel och sunkiga träningsväska och dra till Raggen för att möta upp två av tidernas bästa gympolare! Marion och Odd U! :)
Säker på att det kommer få mej på bättre tankar och humör,
-precis som kortspel på Kvarteret Skatan gjorde igår! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0