Midsommar



Eller... Jobbhelg?!
Jag har då inte firat midsommar... Bara jobbat!

Va hos sis igår eftersom jag tror midsommar o jul är lite sådär "att kan man inte supa så umgås man med familjen i alla fall!" :)
Nattade Clara, och ungen är så jäkla skön väl?!
Jag; Natta, Älskar dej!
Clara; Gonatt... Meeen jag älskar BARA min mamma!
Jahapp... In your face liksom! Haha... Hon kommer styra världen med järnhand, det är jag säker på!


Annars så har jag träningsvärken från helvetet, går som om jag skitit ner mej.
Och all denna pina pga lite annorlunda utförande på utfallen?!
Sov skitdåligt inatt, och sen vaknade jag i morse med 25 liter snor i näsan, och ont i halsen.
Som pricken över "i"et drömde jag om Gula Gubben inatt.
Ingen gymhunk eller miljonär... Nejrå, Gula Gubben ska jag gifta mej med!
Så det blir väl till att frysa gymkortet och börja hänga på alla festivaler nu i sommar då.
Faan, jävla oflyt!

Men, om man inte firade själva Midsommar så seriöst så kanske inte det där med att drömma om sin blivande make slår in heller?! ;)



Förblir nog hellre ogift! :)


Nu ska jag o Hiro ut på kvällsrunda!
(Har förresten haft vilodag idag, benträning hade knappast funkat...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0