Myggbett


-CHECK!

Tog kvällsrundan i skogen, skoja att jag fick sällskap?!
Hade nästan lite panik ett tag, det va mygg precis överallt! Viftade o slog hejvilt så pulsen fick jag ju upp alltid!
Usch, hatar mygg och myggbett!



Har som sagt redan tagit kvällsrundan, jag är inte överdrivet pigg så det blir tidigt i säng idag..
Jobbar 2 dagar nu, och jag vill (Måste) orka ligga i rejält med träningen oxå..!

Träningen idag gick halv-bra...
Va lite lagomt yr och vimsig pga lite feber tror jag, men för dom som var där verkade jag säkert inte mer vimsig än vanligt! ;) Varmt var det oxå, ska det va så svårt att få in en AC?!

Körde framsida ben (provar att ändra i planeringen nu) vader och mage.
Har känt av mitt vänster knä lite på sistone, men idag kändes det rätt ok till en början.
Körde knäböj, hacklift och benpressen med lätta vikter och flera reps.
(Både pga yrseln och knäet) Kom till bensparken och efter en uppvärmningsrunda la jag på lite.
Funka tyvärr inte alls, gjorde ont direkt!
Och det är faktiskt jätte konstigt, brukar bara ha känningar efter passen... Hmm.
Kände inget speciell nu på kvällsrundan heller? Så jag kanske bara har blivit lat och hypokondriker?! ;)
Vaderna supersettade jag mellan stående och sittande vadpress.
Passet avslutade med 3 övningar mage, där den sista lilla orken gick åt!

Sen gick jag hem och sov i två timmar! Haha...
Jag som inte ens gillar att sova på dagen? Men jag var så utmattad att jag somnade fort som bara den! :)

Nu på kvällen har jag gjort nya matlådor... Älgfärs med kebab krydda!
Det luktar typ... ätbart? ;)


Nähäpp, dags för sista protein shaken, sen soooova!



FIIINASTE  NYA SHAKERN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0