Seeeg



Inte på topp, tror den där satans förkylningen försöker ta över min kropp!
Vill INTE!


Har haft lite dålig planering under dagen, så jag åt mitt andra mål mat för ca en timme sen.
Så att energin inte är på topp kanske inte bara är förskylningens fel...

Måste erkänna att jag inte känner mej värst taggad för att gymma.
Ont i huvudet och känner mej så otroligt seg.

Men vid det här laget känner jag Coach Eshak...
Och ovanstående "ursäkter" godtages ikke för att få ha frånvaro från gymmet!


Så Yeay, let´s go to da gym! ;)



Synen här just nu;
Hiro hänger i mitt knä, gymväskan står packad o klar på bordet...
Och jag försöker febrilt fota mina naglar? Haha...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0