Trött på... allt?



Igår var en riktigt S K I T- D A G.
Allt var bara så tungt och jobbigt.
Deprimerad av all skit i lägenheten (tro nu inte att jag tog tag i det problemet, nej för fan!) formen är åt fanders,
dieten börjar kännas dryg och jag var/är trött och sliten även om jag sovit jävligt mycket i helgen...
Jaa, jag var nog en riktig liten solstråle för alla i min närhet?! ;)
Pratade med Pillan, Linus och Emelie. Kändes lite bättre efteråt...
Bara det att få ur sej, att faan... Det är lite jobbigt idag liksom!

Låg vaken rätt länge inatt och funderade.
I bland känns det som om jag missar ALLT. Precis ALLT.
Jag jobbar, tränar och gör matlådor... Sover.
Igår var väl en sån dag då jag funderade på om jag verkligen ville ha det så hela sommaren.
Nej, inte hela sommaren kanske. Men mestadels får det bli så!
Kan tyvärr inte både ha, och äta kakan. (I dagsläget äter vi inga kakor alls! :P)
Och, (tänk postivit) snart har halva juni gått. Sen är det bara juli och augusti kvar.
Sen kommer hösten och grillkvällarna är förbi!
;)


Har ju liksom gett mej in i det här nu, och denna gången ska jag avsluta det oxå!

Dagen idag har väl inte varit nån höjdare den heller, började bra... rätt skit på mitten,
men nu på kvällen blev det bättre! :)
Rygg passet gick bra och efteråt tog jag några minsuter på crossen.
Jag har rätt bra ångest inför Ahlströmer Pokalen på lördag.
Kommer nog inte va hårdast i publiken nej...
Så kändes som om några extra minuters cardio satt på sin plats.


I ALLA FALL, så kommer det här bli en bra vecka. Det kommer det!
Torsdag åker jag o mami neråt Göteborg för att fira kusin som tar studenten! :)
Fredag åker jag vidare till Alingsås och möter upp Emelie!
Lördag blir det träning o cardio i Alingsås, och såklart titta på tävlingarna.
Söndag åker jag nog via Strömstad och sen hem till Värmland igen!
Ser väldigt framemot denna lilla Road-tripp! :)


Men först är det en jobbdag kvar, och jag siktar på att ha ett bättre humör i morrn...
Så därför blir det sängen nu!

Natta! ♥





Dahl o C är på spa.... I KROATIEN!
Saknar er... Men hoppas inte ni saknar mej, utan lever livet och njuter för fullt av värmen! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0