Dagen idag...

                              


Bra dag idag.
Har väl inte kunnat njuta så värst mycket av solen, då jag stått inne på jobb...
Men jag fick i alla fall lite sol under rundan i morse! :)
Världens bästa start på dagen, bränna kcal, njuta av solen och "tanka" energi för resten av dagen.


Timmarna på jobbet svischade förbi utav bara farten, mycket folk idag...
Röd dag på båda sidor av gränsen! Så väldigt mycket gymhunkar på shopping idag må jag säga!
Men Norge leder rätt bra över Sverige i antal hunkar... too bad! ;)

Efter jobbet var jag rätt uppe i varv, lite på Tittelittan sådär!
Så jag slog till med ett rejält benpass all by myself!
(Tror Linus verkligen sörjer att han missade det alltså! :P)
Började med knäböj där jag faktiskt klarade öka upp till den där PB vikten sen i julas!
Nu var det nog inte världens snyggaste reps, och antagligen rätt idiotiskt att inte ha pass bakom.
Men va sjutton, går det så går det! Och det gick ju skapligt, 5 + 4 reps i alla fall.
Sen blev det hacklift, benpress och benspark.
Kändes när jag var klar,
så jag "dog" ca 10 minuter i omklädningsrummet innan jag orkade gå ut till bilen! ;) Haha!
Skolkade vaderna idag, och klämmer in det under helgen...

I morrn blir det träning med Marion!
Kan väl knappast kicka igång helgen bättre?
Skulle va strålande sol på morgon turen då?!




OCH, VÄLDIGT NICE PRICE PÅ JOBBET JUST NU!

JACK3D, 299:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0