Alex goes...



-ZUMBA?!

Haha, fy fan... Jag gick faktiskt in med fullt fokus på att ge det en chans.
Men jag får bara konstatera att det blir som för aerobic o liknande..
Alltså inte värst många tummar upp från min sida
Jag säger INTE att det är skit, är ju jättemånga som tycker det är toppenträning.

Men själv får jag mest tränat magen då jag skrattar mej dubbelviken.
Kan bero min kordination, och på alla "tjolahoppsan-steg".
Blir lite för "käckt" för min smak helt enkelt.



Jag tror jag trivs bäst bland mina hantlar jag! :)
Sen kommer jag säkert göra fler zumba-försök,
Dahl hänger ju med mej på gymmet...
Och det gäller ju att ge och ta här i livet.

:)




Nu ska jag springa en trappa ner och se om det finns ledig soltid.
För när det är sol ute, nej fan...
Då finns det så mycket inomhus man måste göra! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0