Äntligen, braaa träning!



Jaa, nu har jag klagat så mycket på hur dåligt träningen gått!
Men idag gott folk, idag gick det BRAAA!

Bra energi, mycket ork, bra kontakt... Allt satt!
Då blir jag så lycklig..!
Dom där gångerna när allt stämmer, då får jag fasen energi för flera veckor framåt.
Och så blir jag liiiite trevligare, liiiite mindre hungrig och mycket mer nöjd med tillvaron! :)

Då spelar det ingen roll att jag idag powernappade i solariet och glämde stänga av ansiktsolen...
Nej nej, idag är det fint att va röd som en tomat i fejjan. Who cares?

Jag är lycklig ändå jag! :)


Nu ska jag packa matlådor inför jobbhelgen, diska o packa jobb/träningsväskan.

I morrn ska jag till mitt "gamla träningscenter"! Dom har öppen dag och jag ska dit för Body Power...
Bjuda på lite bars och proteinshakes! :)
Ska bli kul att se hur det är där nu, och framförallt se om man träffar lite känt folk!
-Kom inom vettja! :)




Kommentarer
Postat av: emelie

hade gärna kommit förbi om du inte hade bott så fucking långt bort ;) hehe ha så roligt! kul att träningen gick bra med! kraaam

2011-03-04 @ 15:51:42
URL: http://metrobloggen.se/ hyrkas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0