Bär mej



Till gymmet och ge mej en fet spark i arslet..!

För dit behöver jag verkligen ta mej idag, och köra förbränning i tuuusen år känns det som!
Vågen visade samma siffror som förra veckan, och världen hade ju inte behövt gå under för det...
Det kunde ju SETT och KÄNTS bra i ut i alla fall.
Men näääej, det gör det inte!
Tvärtom!

Så då tycker jag synd om mej själv och blir hungrig i stället?
Är det logiskt eller?
Haha, nej..!
Men frk Görandotter´s hjärna fungerar inte riktigt som alla andras. ;)

Tror mitt psyke börjar tröttna lite på att dieta nu.
Har räknat ut att jag snart går in i 6:e "diet månaden".
Samtidigt som jag inser att nästan hela det här året kommer innebära fortsatt diet.
Så även om jag skulle vilja ha ett break är det liksom bara att fortsätta mata på.
Jag skulle halka efter ännu mer annars,
och det skulle bli tusen gånger jobbigare att ta sej ikapp.


Så den stackars lilla flickan, som valt det här alldeles frivilligt...
Hon får bara vackert stå sitt kast, inse att inget kommer gratis här i livet och att det bara är till att kämpa på PRECIS som alla andra får göra!

Med dom tankarna i bakhuvudet lyfter jag arslet ur soffan och beger mej ner mot gymmet.
Jag har faktiskt en diet att sköta förgudsskull! :)




Laddar med RAWLAB creatine och LAUNCH.
(Ser nu att det mer ser ut som skitigt Nilen-vatten... men det är det alltså inte)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0