...



Formcheck.

Den gick...

-Skrattretande mycket åt helvete!
Egentligen borde jag sitta o gråta här nu,
för jag har skött mej 110%! Ska jag stå 30 minuter på crossen, då har jag stått 35 minuter.
Bara för att.
När jag väger maten, väger det alltid på grammet exakt, eller några gram under.
Aldrig över.

Anledningen till att jag inte gråter är nog att jag är så förbannad än.
Förbannad, frustrerad.



Nej, men vad gör vi folkens?!
Vi klistrar på ett leende och åker på jobb!
TACK gode gud för jobbet i alla fall!




Jajemän, BIG SMILE!


öhhh... haha!

Kommentarer
Postat av: emelie

Vet hur det känns!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

2011-03-05 @ 13:40:32
URL: http://metrobloggen.se/ hyrkas
Postat av: Alexandra

Ja fy fan... Jäklar vad modet sjönk... långt ner!

2011-03-06 @ 09:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0