:)...!

Fredag kväll...
Men inte vilken fredag kväll som helst,
för jag har just pratat med Fröken Hyrkäs!

:)

Så det blev en väldigt bra fredag kväll!
Den här damen är en av mina största idoler och inspirationskällor...!
Känner igen så mycket av mej själv i henne på nåt konstigt vis?!
(OBSERVERA att jag nu inte pratar om hennes form, för den är
sisådär 194845 ggr vassare än min!)






Snodde den här bilden från hennes fb!
Grym, grymmare, EMELIE!
Längtar ihjäl mej tills jag ska se henne på scen!
Inte alls länge kvar nu..! :)


Faan, jag har egentligen mat kvar att äta idag.
Men jag vete tusan om jag ORKAR gå och fixa till mer krubb.
Nää... Det får fasen va.
Tror inte det är till min nackdel heller faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0