Gårdagen



Känns idag! Blev bröst/biceps träning igår, och jag har rätt bra träningsvärk!
Tänkte först köra ben, men av nån väldigt konstig anledning hade jag världens träningsvärk i framsida lår?!
Strange..! Såå, jag har sparat det passet till i kväll. Söndagsnöje liksom!
Ben hör nuförtiden inte till favoriterna, som det faktiskt gjorde förr.
Men jag kanske ändrar mej efter i kväll, om jag får till ett bra pass!? :)


Hade en härligt solig morgonpromenad idag, känns lite bättre att stå inne resten av dagen när man i alla fall fått en timma ute i solen! Så otroligt härligt att ge sej ut när det faktiskt är ljust!
Längtar tills kvällarna blir ljusare... Allt blir lättare då på nåt sätt. Jag kommer ju fortfarande befinna mej på gymmet, men jag kan i alla fall titta ut genom fönstren och se mer än bäcksvart mörker och neonskyltar! ;)


Snart jobb... men först frukost! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0