Glöm inte bort...



-Att du är värdelös! (värdelööööös!)
Extremt dålig låt, av en extremt dålig Björn Rosenström.
ÄNDÅ så går jag o nynnar på den nästan varje dag.

Den håller mej nere på jorden. Haha!
Och sen tänker jag på den varje gång jag gör fel eller bort mej.
Blir några gånger på en vecka det...?!

Idag är jag måttligt glad på mej själv.
Började fundera över linfröet igår kväll, det kanske jag inte skulle ätit på mina "non fat days?"
Frågade coach...
NEJ, det skulle jag givetvis inte.
Bra Alex, bra jobbat där.
Jag blir bara så trött på mej själv.  


Bäst för mej att jag gör ett sjuhelvetes bra gympass idag alltså!





Nej, tänk positivt...
Tänk... brunhårig?!
hmm...



Ett kort på mej o Tessan, som Linus har tagit!
Ett kort som ger mej massa fina minnen,
med några av dom allra bästa!

Så, då var det tillbaka på topp igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0