Hej vad det går..!



Eller hur går det egentligen?
Bra fråga, har dock inget riktigt bra svar?

Min kropp hatar (?) kolhydrater, men tycker tydligen att det är helt okej att gå runt o va lite lönnfet?!
Så just nu är det lite krig här, huvudet har ju inte som mål att gå runt lönnfet. IKKE!
Jag jobbar i alla fall hårt på att få till formen och bli "hård"!
Tyvärr blir tävlingsdebuten lite framskjuten, jag får helt enkelt bara kriga på för att komma i form, och ta det därifrån sen. Man kan inte gå upp på en tävlingsscen bara för att datumet råkar vara spikat, man går upp med en bra form. Eller i alla fall i så bra form man kan komma i!

Klart att det suger lite, men jag är inte bitter! Jag ser fortfarande fram emot att bli i mitt livs form,
och har inte slagit av på takten. Nu har jag börjat det här, och då ska det slutföras.
Jag har skitbra stöd, och en jätte duktig coach..! :) 
Så det här blir bra, och tävlingar kommer det fler av framöver.
:)


Så jag tror inte ni kommer märka nån skillnad?! 
Dieten, cardion, styrketräningen och slitet fortsätter..!
(Ni kan alltså få götta er åt allt mitt slit ett tag till, så ni som går igång på skadeglädje har ju världens chans här nu...! Passa på! :p)




En ny kompis har jag fått oxå, ännu en RAWLAB kompis faktiskt! :)
Har inte kört så många pass med den än, men jag tror på äkta kärlek..! ;)
 






En annan kärlek jag har är ju att sova, tyvärr har det blivit lite dåligt med det.
Försöker vara i säng runt 11, går sådär.
Idag är ju ett bra exempel. Snart halv 12, och jag har inte riktigt packat matlådor och sånt än.
Men tanken är ju god. I morrn kanske det går bättre. (Antagligen inte!)


Men gonatt på er! Om en timme eller så kanske jag oxå lyckats med att ta mej till sängen..?


Kommentarer
Postat av: Therese

kämpa på! När är nästa mål? Och friska upp mitt minne igen vet ja.. var det byggning du skulle tävla i?

2011-03-24 @ 22:07:27
URL: http://http:/
Postat av: Alexandra

Ja för tusan, det är bara att köra vidare! Har inget spikat faktiskt! Men det är ju några tävlingar under sommaren, och massor till hösten! :) Blir fitness, precis som för dej! Såg ryggbilden, fan så braaa! :)

2011-03-24 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0