Klen, svag och kass.



Japp, idag gick det åt  S K O G E N nere på gymmet.
Körde framsida ben, mage och vader.
Och så förbannat dåligt det gick..! Jävlar anamma!

Började med knäböj. Tvärstopp på 60kg. Och då menar jag totalt tvärstopp.
Tänkte börja grina, men det hade ju bara gjort det hela ännu mer pinsamt.
Fick kämpa på men mina 60kg (!) så gott det gick. 
Efter 4 set gick jag över till hackliften. Samma sak, tvärstopp. Benen kändes helt tomma på energi!

Fick lägga om i min planering, plocka av massa vikter och köra lite högreps i stället resten av passet.
Kändes ju lagom kul.
Ska det va så här?! Hade inte riktigt tänkt börja plocka av vikterna än.
Men det kanske bara va en dålig dag?!
Uugh!

Mage gick ju hyfsat i alla fall. Vaderna med.
Alltid något..!

Och sen överlevde jag faktiskt cardion oxå. Ooootroligt! ;)


Haha! Tror jag har lite lätt nackspärr oxå. Så jävla rockigt!
Kan inte vrida på huvudet så mycket, och inte titta upp i taket.
Nu kanske ni undrar varför i helvete jag ska titta i taket?! Ja, där har ni ju en poäng.
Det finns ju ingen anledning till det.
Så då kan jag alltså sluta klaga över det, och gå vidare här i livet som om inget har hänt..!

Hungrig ídag. (NON FAT DAY!)
Det här smakiga finns i kylen;




Så, då har jag fått ur mej allt klagande för idag! :)
Nu känns det bättre.

In i duschen, sen blir det fluff med äggvitor! MUMMA!
(Och det menar jag, heeelt ärligt! Älsker´t!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0