Love is in the air.

Måste bara dela en sak som jag har gått runt o tänkt på ett tag nu.

För dom flesta runt omkring mej verkar livet just nu kretsa kring KÄRLEK?
Dom är kära hit o dit, nykära, olyckligt kära osv.
Och en jäkla massa par ska ha barn.


Är det bara jag som inte är ett dugg jävla kär?
Jag har fasen inte ens ett span?!
(Halvt sant, men dom braiga är upptagna... eller så har Dahl röstat ner dom)

Tycker det är lite komiskt.
Jag är liksom helt uppslukad av den här dieten jag.

Alexandra ♥ Diet = Sant.





Kommentarer
Postat av: Rebecka

De ä vi å maten, för alltid! :-)

Samma här, Dahl har sina åsikter ;-)

kram på rej!

2011-03-17 @ 12:02:32
Postat av: Alexandra

Haha, ja maten är nog min stora kärlek här i livet! :)

Vi får väl helt enkelt hålla oss till den vi. Dahl kan väl inte klaga där i allfall!? ;)

Stor kram söt-nöta! :)

2011-03-17 @ 13:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0