Men bra Alex!




Jag sitter just nu i min soffa och försöker känna efter hur jag mår. Jag lever och är vaken i allafall...
So far so good.

Gjorde en riktig jäkla dundertabbe igår.
Tog som vanligt 2 fatburners en halvtimme innan maten.
Medans jag väntade på att bli avbytt för rast glömde jag dock bort dom där, började känna av lite huvudvärk och slängde i mej 2 ipren.
Eller jag trodde jag gjorde det. MEN, fel burk så i stället råkade jag ta 2 rapid speed i stället.
Sköljde ner med en celsius till maten sen. (ännu mer koffein)

Jaa, jag lär ju kolla ordentligt när jag rotar runt i väskan nästa gång.
För fy fasen vad dålig jag blev...!

Usch. Och arg blev jag med! För VARENDA dag står jag o säger till folk,
-var försiktig, tänk på kroppen och vad du stoppar i dej!

Och sen missade jag gymmet med. GAHHHH!
Så idag blir det dubbelpass o dubbelcardio.
Är man dum så är man.


Nu ska jag försöka samla ihop resterna av min misshandlade kropp och ge mej ut i solen på promenad.
Glajjor PÅ!




Tack Älskade Dahl för skjutsen hem igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0