Så var det plötsligt mars!



Ibland tycker jag tiden står stilla, men tusan... Mars?!
För inte SÅ länge sen var det ju jul?! Skönt att det går framåt, mot vår... sommar!
Morgon cardio i shorts och linne... fatta va härligt! Rätt trött på vinterjacka o mössa nu. Åhh längtar!





Haft en helt okej dag idag. Mycket roligt folk inne på jobb! :)
Odd Uno, Jeanette, Linus och Maria från Dalblads. Hon är så trevlig! Och gullig! Fick en swebar som jag först tänkte spara tills på lördag...
Meeen, jag vågade inte ta risken! Tänk att veta att den skulle ligga i köket och bara vänta på mej!
Näej... Så jag gav den till Jeanette.
Får köpa mej en ny helt enkelt. Ja, om jag får för coach såklart!

Rätt till träning efter jobb, axlar idag. Roligt roligt! Tyckte jag hade bra "tryck" idag, även om jag efteråt va helt sluuut! Men då, ja då var det bara att slänga i sej BCAA och så köra en halvtimmes cardio.
Fast en haltimme går rätt fort. :)
Måste nog införskaffa ett par nya skor med, för satan i gatan vad ont i fötterna jag får! Damn!


 
Och när jag kommer hem, sätter mej vid datorn och ska äta fluff får blir jag helt rörd när jag ser vad Emelie skrivit om mej! :)
Gudars människa, hur söööt får man va?!
Gillar gillar gillar dej! Och gillar ännu mer att du kommer vara bäst nere i Alingsås!
Ska bli så himla kul att träffa dej! :)





Och jag jobbar på det där med att ta bilder.
Suck! Ni ser ju hur bra jag är på det..!
Imorrn får jag nog ta till sista utvägen... Mamma! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0