Söndag



Rätt trött, rätt mör, rätt mätt men väldigt glad o nöjd!
Så känner jag mej just nu..!

Har haft en rätt bra dag idag! Tycker annars att söndagar kan va rätt kämpiga.
Brukar va sliten efter veckan, "tror" att jag är hungrigare (inget fett på söndagar) och så brukar varannan person man känner uppdatera på fejjan om söndagsmiddagar, bakning och godismys till Solsidan.
Jag är ju oxå rätt ofta socker-bakfull på söndagar... Hjälper ju inte till precis!

Men idag har det gått bra! Tankarna har varit hårt koncentrerade på annat, inget sockersug eftersom det inte blev nåt godis igår, och framförallt;
Jag hade ett skeeetabra benpass idag!
Nu tror jag faktiskt att den där gamla benpass-kärleken har uppstått igen! :)
Jag körde inte jätte jätte tungt, men nästan! ;) Och det funkade finemang!
Lycklig lycklig!
:)


Detta bådar bra inför kommande vecka!
Och veckor...  Och månader... ;)


Tack för den här veckan då folkens! NU taggar ví för en ny, ännu bättre vecka! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0