"Ta dagen som den kommer"



Nej, den meningen gillar jag inte riktigt. Jag måste nästan veta på kvällen när jag går och lägger mej, när jag ska upp morgonen efter, vad jag ska göra och vad dagen kommer innehålla.
Nu ser ju mina dagar nästan alltid likadana ut... Nämligen;

06.30 Upp o hoppa

07.00-08.00 Morgonkardio!

08.00-09.30
Äter frukost, vimsar omkring, gör sånt jag inte hinner på kvällen (typ diskar, packa gymväskan)

09.30
Åker på jobb! :)

10.00-20
Jobbar o trivs! (Äter 3 mål mat under dessa timmarna)

20.20
På plats på gymmet, byter om!

20.30-22.30 ca
Tränar! Först styrka och sen en halvtimmes kardio.

22.45
Kommer hem, äter fluff, duschar, kollar datorn, packar matlådor...

23.30
Sover (i bästa fall)

Ja när jag jobbar ser dagarna ut så här. Är jag ledig (som idag) blir allt lite mer "ihoptryckt" under dagen.
Försöker även att gymma tidigare, så jag får några kvällar hemma.

Men idag, idag.... SPRACK min plan!
Allvarligt, jag har riktigt svårt för det... Eftersom det är lite pyssel med maten och tider hit och dit på diet.
(Tänk Skalmans ät och sov klocka! Lägger man till träning där så stämmer det precis!)
Jag vaknade på toook för sent, har inte hört nåt alarm jag inte?! Hmm...
Så idag är det helt upponervänt. Frukosten är i magen, och jag väntar på att få bege mej ut på "lunch" promenad?! Gahh... Blir inte samma sak som att köra kardio innan frukost. Men nu får det väl bli så!

Har styrt upp resten av dagen i alla fall! :)
Fredagsgym med MARION! Fy vad skoj det ska bli...! :)





Min "efter-träningsshake". Ser jääävligt gott ut va?! ;)
Well, det ÄR det faktiskt! Sörjer dom dagarna då jag inte blandar i mina linfrön!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0