Today...



Åh, jag var så jäkla otaggad innan gymmet!
Trött, (sen gårdagen) hungrig (inbillade jag mej) och så i dålig form o lite för fet. (det sista va dock inte inbillning)


Men jääääklar va bra det blev till slut! Började med axlar, och jag fick så sjuk pump så.. jaa!
Kände att fan, tänk när lite mer fett försvinner... DÅ blir det kul att gymma! :)
Körde mage efter det, jobbar hårt på att ha lite rutor när det där fettlagret försvinner!

Sen hoppade jag upp på crossen och inväntade Dahl. När hon väl hittat sina borttappade skor och kom bytte vi till löpbandet och körde en bra stund där. Jag tillochmed sprang! 
Då snackar vi Alex på bra humör! :)

Jag har helt plötsligt fått ett jäklar anamma... 
Nu ni... Ska det bli form! 
Ska ha formcheck om drygt 3 veckor, och jag är redan nervös.
Gahhh...
Nu finns det INTE tid eller utrymme för fler tabbar frk G!
Meeen, jag har ju mitt "Guldteam" i ryggen... Väldigt glad för det! :)






Tror det får bli att äta dagens sista måltid nu... och sen ta tidig kväll!






Frusen proteinpudding it is!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0