Trött...



Och sugen på... dadlar? Eh, ja.. för det är ju sånt jag brukar äta liksom? Not.


Fast helt ärligt så är jag faktiskt väldigt mätt o belåten.
Det är bara när jag blir såhär trött som jag tror att jag är hungrig.


Haft en bra dag idag. Umgåtts med människor som gör mej glad! :)
Sen har jag en schysst kollega, så jag har bytt bort den här lördagen mot nästa lördag,
vilket innebär att jag kan vara med på Claras 3års kalas! :)
Åh, ska bli sååå gott med tårta. -Eller matlåda. ;)
Ähh! Det viktigaste är i alla fall att jag kan va med!

Överraskade mej själv på gymmet idag, hej vad det går framåt nu..!
Tror jag har hittat en ny PWO-favorit! Ska köra några pass till innan jag ger den en riktig utvärdering.




Har ätit köttfärs idag!
Fyyyy fan, finns inte ord för hur mycket godare än laxen det var! :)




I morgon är det fredag (för dom som undrade?) och jag ska på jobb!
Tror att jag kanske ska unna mej nåt fiiiint!
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0