Remember.



Jag gör det här för min skull, för att jag vill och tycker det vore roligt att få tävla.
Det har varit mitt intresse och stora dröm rätt länge nu, det är väl det som "driver" mej framåt.


Men ibland glömmer jag bort att allt det här handlar om mej och mina förutsättningar.
Jag vill så mycket, och fort ska det gå..! Helst skulle jag tävlat i fjol! ;)

Jag kan inte jämföra mej med dom stora, rutinerade tjejerna.
Jag kan inte ens jämföra mej med årets debutanter.
Den enda jag kan jämföra mej med är mej själv.
Därför är det extra tungt, tråkigt och jobbigt när jag inte ser några stora resultat och framsteg..!
Usch och fy...
För även om jag måste gå efter min egen måttståck är "bra" inte alltid "bra".
Förstår ni vad jag menar?! Menar absolut inte att låta stöddig nu, men jag kanske ligger bra till i lilla Charlottenberg... Men ute i stora riktigt världen är jag fortfarande både för "liten" och waaaay to fat,
-på samma gång.


Har ju tidigare skrivit att jag tyckt mej se framsteg... Men när jag jämförde lördagens formbilder med såna jag tog för flera veckor sen hade det hänt skrämmande lite. Jag ligger himlans många kg efter...
Dessutom tyckte jag hela kroppen såg helt retarded ut.
Inga linjer, breeeed midja (inte bra!) och bara massa plufs.
Det gör mej så himla förvirrad..!
(sen såg jag att jag koncentrerade mej så hårt på att ta kort att jag nästan tittade i kors oxå!? Så då fick jag skratta lite åt det med då...Koooop Alex!)

Så den här helgen har det snurrat fler tankar än vanligt, jag har varit förbannad, förtvivlad och vilsen.
Tårar har det kommit oxå. Och uppsvälld är jag.
What a mess Fröken G!

Får väl fortsätta mina funderingar inatt och under morgondagen.
Kanske ringa min stödkontakt Dahl... :)
 

Gonatt!
Tack för den här helvetes helgen.
Blir nåt att berätta om för barnbarnen det..! ;)
Haha!




Här kommer en i alla fall en sk. formbild, från igår...
(kan ju inte skriva tidernas längsta inlägg om formen för att sen inte ens bjuda på en sneak-peak)
På den lilla ryggen som skulle kunnat vara bredare, och ha ett betydligt mindre fett lager.

Men jösses, jag ska ju ha nåt att göra veckan som kommer oxå.
(Ett tappert försök att tänka positvit.)





Kommentarer
Postat av: Ida

Alexandra, vi ser skillnad!

2011-03-07 @ 08:47:28
Postat av: Kari

Har tidligere lest her at strever litt med tellinga når du trener Tabata intervaller. Har du sett denne? http://www.beach-fitness.com/tabata/

Her kan du få de intervallene du vil, hvilke samger du vil etc. Jeg bruker Rocky Tabata på tredemølle (bare første sangen foreløpig!)doing - så sprinter jeg 20 sek på ca 14,5, doing- hopper opp på siden i 10 sek, doing osv 8 ganger for hver låt. Tror det er 4 Rocky-sanger på den jeg har lastet på min ipod. Hilsen Kari

PS Lykke til med treninga

2011-03-07 @ 19:38:32
URL: http://charlierun.blogg.no/
Postat av: Alexandra

TACK Ida..! <3..!



Tack för tipset Kari! Kör inte intervaller för tillfället, men det kanske kommer längre fram! :)

2011-03-08 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0