Vad äter du?



Jag veeeet att det är idiotiskt. Dumt. Och otroligt onödigt med tanke på disciplinen.
Ändå frågar jag folk x antal gånger per dag;
-Åh, vad blev det till lunch?

Det är nog oxå nåt av det första jag frågar mina föräldrar när vi hörs...
-Vad ska ni äta till middag idag?
Sen... frågar jag hur det står till med dom.

Vet inte varför jag egentligen gör det, jag antar att jag gillar att pina mej själv? ;)
Guud, tänk när Dahl o Kicken gick runt o disskuterade vad dom skulle äta till middag igår...
Jag dog nästan. 



Inte ett dugg sugen på hamburgare, pizza eller nåt sånt.
Men tänk swebar, fiskpinnar med mos o lingonsylt, köttfärssås, lasagne, pannbiff med lök o potatis, fiskbullar,
ostkaka, youghurt med frukt o mûsli... PYTTIPANNA!
Har dock kommit över gårdagens daddel-sug. Vafan va det egentligen?


Jaaa, kan nog hända att jag är matfixerad. Så där litegranna? ;)

Gillar Linus kommentar angående min mat "back in da days"!
-Alltså Alexandra.. jag är i chock än över hur du betedde dej. Fy fan vad du kan äta mycket!
Dessvärre tror jag inte han va speciellt impad. Mer förfärad?

Stackarn... tur för honom att det inte är jag som bestämmer vad som åker ner i magen längre! :)


GE MEJ....!




Snälla gud i himlen, säg att jag fått bort lite (helst mkt) flöööt denna veckan..!

Och om jag har fått bort lite flöööt;

Snälla Coach Eshak, säg att jag får äta nåt gott?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0