Väntar...



På att jag ska bli mätt.
Just ätit, och jag hoppas hoppas att maten snart börjar mätta?
Uff, hungrig idag.
I huvudet alltså. Magen är säkert redan rätt nöjd... men huvudet!
Det är ju lördag idag, alltid extra hungrig då!

Meeen, nu är det ju såhär att man får stå sitt kast.
Jag brukar ju få några "ätar-minuter" varje lördag...
Dom ryker dock denna helgen då jag gjort bort mej rejält tidigare i veckan.

För att göra en lång historia kort;
-Så tog jag ett besök nere på botten.
Upptäckte dock att jag inte trivs så bra där längre, så jag är tillbaka där jag ska va nu! ;)

Guud, känns som att jag inte gör annat än beklagar mej?
Ska skärpa mej, promise!

Sol idag! :)
Gjorde en "Emelie" och drog på mej solglasögonen på morgonprommisen idag!
Ahh, en liten liten sommar feeling!
(Även om jag måste va lite negativ och inflika att nej, jag tror inte våren kommit ÄN!)




Men när våren kommer, då vill ja ha låååångt hår igen!
(börjar bli en vår-tradition!)
Frågan är bara, vilken färg?
Jaa, stora problem.. stora problem!


Kommentarer
Postat av: Magnus E

Snygg bild Alexandra =)

2011-03-22 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0