- - -



Gosh, what a day! Har gått i ett känns det som.
Eller... så beror det på att jag varit mos i huvet och legat 5 minuter efter ända sen i morse?! Haha!

ALLT tog sån tid i morse, den här tränigsvärken som vandrar från ställe till ställe kommer ta knäcken på mej!
Fick tamejfan inte ens upp korken på saftflaskan?!
Den där tricepsträningen igår har gjort mej halvt handikappad...

Jaja, allt vände när jag kom på jobb! :)
Goa töser (!) och sen möttes jag av denna syn på lagret;







Åhh, jag blev så lycklig! ♥
Orbilox is daaa shit!

Sen rullade dagen bara på, och ju mer klockan blev desto mer blev jag på Tittelittan.
Jösses, jag har varit så oerhört lustig idag så hälften hade varit nog.
(det tyckte säkert mina stackars kunder oxå, att hälften hade räckt alltså...)

Gymvila idag, men jag har laddat upp till nästa pass med att köpa nytt träningslinne!
Nytt från Better Bodies! :)


energy_rib_tank
Men för en gångs skull gick jag för vitt...
Kan ju bli bra OM man skulle bli lite brun i år! :)

Kommer fler nyheter nästa vecka, jätte mycket fint verkligen!

...så därför skippade jag att shoppa på nattöppet som är på centret idag,
och bränner pengarna uppe på jobbet istället!

I morrn är det formcheck! Fort veckan gått?!
Men allra först äre cardio, hej hej hej..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0