Bra och dåligt...



Nu har jag suttit o knåpat en första mening skit länge. Visste inte hur jag skulle börja?
Det får bli som det blir idag, huvudet är rätt slitet... ;)

Bra gympass, eller triceps gick skitbra (pump!) och baksida ben gick bara okej.
Lite ont i ländryggen sen igår, så det gick ut över benen...
Inte bra, inte bra! Skulle ju egentligen kört axlar idag, men ibland får man ändra planerna lite!
Körde igenom allt i alla fall, får se om jag kompletterar och "gör om-gör rätt" senare i veckan.

Mer bra;
Lunch med Dahl idag! Tänk att förr lunchade vi ihop varje jobbdag...
Numera aldrig! :( Men idag kom hon o hälsade på! :)
Och köpte fin-fint linne! C fick handskar... Kan han behöva framöver... MOHAHAHA! ;)

Nyheter från Better bodies har kommit in! Begränsad upplaga, så först till kvarn..!

Pratat med Anna på Swedeish Fitness, vääärldens bästa säljare.
Tror jag skulle köpa vad som helst av henne, bara för att människan är så jäkla trevlig!
(nu behöver jag ju inte det, eftersom hon råkar sälja Sveriges snyggaste träningskläder alla kategorier!)

Maten har gått bra idag! Förutom att jag hällde ut ena shaken på golvet... jaja, sparade vi några kcal där då! ;)

Lite dåligt...
Götte-Malin ska sluta! :( Och jag blev jääätte ledsen! Usch och fy.
Varför kan inte bra folk stanna för alltid?! ;)
Och ärligt talat är det kontigt och lite tomt utan Chefen?!
Nu ska det tilläggas att Espen gör en kanon insats som "stand-in!" All cred!
Men anyway... Konstigt ÄR det!
Nu vet jag ju att "allting kan inte alltid vara som det alltid varit" (Svensson, Svensson filmen... haha)
och att det brukar ordna upp sej!
Hoppas du får det toppen Malin! DU är en riktig Pärla! :) 


Ja det kanske inte va nåt mer som va dåligt idag?
Eller jo för gudsskull!
-Formen! Fy fan säger jag.
Jävlar vad jag är dålig idag.
Klagar mycket oxå?

Äh, jag får fokusera på det som är bra i stället!
-Jag får gå o lägga mej nu...! :)



Natta, och grattis Norge!
Gillar att halva landet åkte till Sverige och köpte godis och tobak.
Det är tamejfan bra firande det! ;)








Kommentarer
Postat av: Malin schmidt

Mähhn va gullig du är då :D kommer sakna dom flesta av er snyft! Men kul att få göra nåt annat nu också! Pöss å kram

2011-05-20 @ 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0