:D



Jag är så totalt utsliten, kroppen är mooos!
Träningsvärken i ryggen har inte släppt än... 
Men jag hoppas det är bättre på söndag innan framsida ben träningen, annars blire tufft!
Träning på Raggen igår, fy fan... Jag mådde nästan halvt illa när jag åkte därifrån.
Kom hem och skulle hjälpa Dahl att flytta, som tur var sköt vi på det tills idag!
Mina armar hade ALDRIG orkat kånka soffor efter den bröst/biceps träningen...

Idag blev det baksida lår, rumpa o triceps.
Har fått jäkligt svårt att fuska nere på gymmet... Gubbarna har stenkoll på mej!
Så det är bara att ösa på, för när jag har tänkt ge mej står det huxflux nån bakom mej som hjälper mej med sista repsen..! Tacksamt, meeen... jobbigt! ;)


Varit med paket till Caspian idag. Han blir stora grabben i morrn! 1 år! ♥
Köpte med glass, jordgubbar o vetekrans. Såg gott ut ja...! ;)
Men jösses, cola zero är ju the shit! (pepsi maxen va slut på konsum!)
Sen hade jag ju lyckats få med fel kuvert till busungens födelsedagskort..!
Ett rosa fick stackarn?
Vet inte hur jag tänkte där, måste ha varit väldigt stressad o halvt blind den dagen?
Jaja, tanken som räknas!



Och jag är så förbannat glad o lycklig idag!
JAG SKA FLYTTA!
Kvarteret Skatan, here i come! :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0