Dead lifts...



Måndan har gått som smort!
Även om det va rätt dött på jobbet så gick klockan rätt fort... Jag städade på "mega stooora lagret".
Jäklar va mkt dret väl?! Fann mycket lustigt!
Och jag gjort en stor rea korg... Om nån skulle vilja fynda!
Annars kan nu shoppa loss senare i veckan, News från Better Bodies är på g in!
JÄÄÄÄVLIGT mycket fint! :)
(Jag ser mej själv som ruinerad redan!)



Och.... Okej jag är liiiite nöjd med mej själv idag! :D
Fixade nytt PB i mark förut!
120 kg! :)
Bra för att va mej faktiskt, men jagar fortfarande Anna... Haha!

Är beredd på träningsvärken från hell i morrn, så jag kanske borde va förebyggande och smörja in hela jävla ryggen med Celandrin?! ;) Troligen..!



Dagens konstigaste står i alla fall min pappa för idag!
Han kommer in på jobbet, med en liten låda som han lägger på disken.
Sen börjar lådan hoppa runt på disken o pipa som attan!
"Ja just ja, det är en hamster i där" säger han o typ rycker på axlarna.
Jahaaa... ja men det är ju vanligt att man går runt med en hamster...
Vilken måndag som helst liksom...
Ja jöss, folk undrar vart jag får allt tokigt ifrån... Från pappa tror jag?!
Men ja tycker om min pappa, han är rätt skojjig! ♥
(å hamsterna va väldigt söt, hade jag haft koll på  min mobil kunde jag lagt upp bild!)


Nu ska jag ta kvällen!




"Ditt alarm ringer om 6 timmar och 4 minuter"
trevliiiiigt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0